_

روانشناسی رنگهآ

_

روانشناسی رنگها ارتباط مستقیم در حافظه کوتاه مدت و دراز مدت انسان دارد. تحقیقات بیانگر این است رنگشناسی ماندگاری اثر را تا 80درصد بالا میبرد چراکه رنگها معانی ناخودآگاهی را در ذهن بیدار میکنند. یک انتخاب رنگ درست در طراحی لوگو یا رنگ سازمانی میتواند شخصیت کسب و کار شما را تقویت یا تضعیف کند. مغز انسان هنگام رانندگی با دیدن هر رنگ قرمز هوشیارتر عمل میکند همچنانکه هر رنگ سبز یا آبی به آن آرامش میبخشد. پس انتخاب یک پالت رنگی مناسب میتواند نقش بسزایی در ماندگاری و توسعه زیباسازی برند شما داشته باشد.

بازاریابیمارکتینگمطالب متفرقه

برندروانشناسی رنگهاطراحی لوگولوگونقش رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question