تحول در سازمان

برند هر سازمان , تجارت و کسب و کاری , بیانگر هویت آن مجموعه است و ارتباط مستقیمی با اهداف آن سازمان در راستای بازاریابی , ارتباط با مشتریان و در نهایت فروش محصول و یا خدمات دارد . به همین سبب خدمات برندینگ , انتخاب نام و نشان تجاری مناسب و بازاریابی برنامه ریزی شده از درجه اهمیت بالایی بر خوردار می باشد .پروسه برندسازی یا برندینگ نیازمند راهکارهای تفکر محور و مشخصی است که تعاملی بهینه فی ما بین تمام فعالیت های مرتبط بـا مشتری را برای هر ســازمان ایجاد نمـاید در غیر این صــورت می تواند تاثیر منفی بر روی مخاطبین برند شما داشته باشد .

Brandings-Ideyab
Brandings-Ideyab-ir

هر کسب و کاری بدون برند، ممکن است فعالیت کند اما تجارت نه

در هر شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، بازار همواره مشتری خود را دارد. با ایجاد نوعی برتری مطلق و متفاوت بودن در شخصیت برند خود، اولین تصویر در ذهن مشتری باشید.”برند” از مهم ترین دارایی‏های نامشهود سازمان ها محسوب می‏شود که تصویری ‘هیجان انگیز ‘ در ذهن مشتری ایجاد می کند. امروزه هویت برند و اعتبار برند، می تواند نقطه تمایز و برگ برنده شما در هر رقابتی باشد. شرکت ایده یاب آتیه ( ‌ایده یاب ) پس از شناخت تخصصی حوضه فعالیت و وضعیت موجود، تحلیل رقبا، تحلیل بازارهای هدف، با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات، اقدام به برندسازی برای کسب و کار شما میکند.طراحی و ارایه راهکارهای پیشبرد فروش، ایجاد هویت بصری برند(لوگو، کاراکتر)، تعیین رنگ و شعار سازمانی طراحی برندبوک و …، مشاوره تبلیغات محیطی و مجازی و مشاوره معماری محتوا تخصصی تنها برخی از خدمات ماست تا به جایگاه حقیقی برند خود دست یابد.

question