به وقت

تولید محتوا

چرا به تولید محتوا اهمیت دهیم؟

موضوع اول و مهم اینکه فروش بدون اعتماد اتفاق نمیافتد و اعتماد نتیجه ارتباط است. تولید محتوا یک راهکار ایده آل برای ایجاد ارتباطی اولیه است. ارتباطی که زنجیره اعتماد و فروش را آغاز می‌کند.

محتوا، ارتباط می‌سازد. ارتباط، اعتماد ایجاد می‌کند و اعتماد منجر به فروش می‌شود

.

90%

در حوزه مارکتینگ

81%

در حوزه برندینگ

72%

در حوزه برند سازی

80%

در حوزه روابط عمومی

73%

در حوزه آموزش

88%

در حوزه سئو

image

تصویر

اطلاعات بیشتر

image

صدا

اطلاعات بیشتر

image

ویدیو

اطلاعات بیشتر

image

متن

اطلاعات بیشتر

image

فرمت محتوا

اطلاعات بیشتر

Content
Creation
Why?!

اولین چیزی که با شنیدن نام محتوا به ذهن خطور می‌کند به احتمال زیاد تولید محتوا است. و اولین عبارتی که پس از شنیدن تولید محتوا در ذهن ما نقش می‌بندد تولید محتوا از نوع متن و نوشته است. آیا واقعاً همینطور است و محتوا صرفاً به تولید و تولید نیز صرفاً به محتوای متنی ختم می‌شود؟

Text.Video.Sound.Podcast.Book.Magazine.Blog.NewsPaper.Velogger...

نکته حیاتی در تولید محتوا

_

طبیعی است که بسیاری از ما که پس از راه‌اندازی کسب و کارمان به فکر تولید محتوا بیوفتیم و باز هم طبیعی است که سئو و دریافت رتبه مناسب از موتورهای جستجو یکی از اصلی‌ترین اهداف تولید محتوا وب سایت ما باشد اما همه اینها به یک منظور صورت می‌گیرد فروش بیشتر و به همین دلیل پیش از تولید محتوای بلاگ برای کسب رتبه و پس از آن کارهایی لازم است انجام شود.

۱. در ابتدا باید مطالب اولیه وبسایت شما کامل باشد، درباره ما، تماس با ما، قوانین و مقررات و توضیحات محصول صفحات اولیه‌ای هستند که اگر فکری به حالشان نکرده باشید مخاطب، از شما خرید نخواهد کرد.

۲. حال نوبت مطالب بلاگ است مطالب سئو محور که هدف اصلیشان دیده شدن در صفحات اولیه گوگل و جذب مخاطب از طریق کلیک بر روی آن‌ها است.

۳. از اول می‌خواستید مقالات تالیفی تولید کنید؟ می‌خواستید با مخاطب تعامل داشته باشید؟ الان وقت این کار است زیرا مخاطب وارد وبسایت شما شده است و باید از این طریق اعتماد او را جلب کنید.

۴. حال وقت تبلیغ است، تبلیغ محتوا و محصولاتتان! اکنون می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند شبکه های اجتماعی ، تبلیغات کلیکی ، رپورتاژ و راه‌های بسیار دیگری برای معرفی و تبلیغ استفاده کنید.

و اما فاجعه کجا رخ می‌دهد؟

 

فاجعه زمانی است که شما قبل از تکمیل مراحل 1 و 2 و 3 سراغ مرحله آخر یعنی تبلیغات بروید!

question